PDR USUWANIE WGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA

PDR USUWANIE WGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA

PDR (paintles dent repair) usuwanie wgnieceń bez lakierowania charakteryzuje się tym, że jest bezinwazyjne dla lakieru. Nie wymaga powtórnego lakierowania elementu, a co za tym idzie czas usługi zazwyczaj zamyka się w ciągu jednego dnia. Co najważniejsze wartość auta nie zostaje obniżona. Miernik nie wykaże, że element był naprawiany, ponieważ nie ma żadnej ingerencji w strukturę blachy i lakier. Również wgniecenia z uszkodzonym lakierem podlegają naprawie w tej technologii, dorabiamy lakier w mieszalni i wykonujemy profesjonalną zaprawkę punktową. Do napraw podchodzimy kompleksowo i jeśli uszkodzeniu uległa powłoka lakiernicza przygotowujemy element pod lakierowanie z wykorzystaniem minimalnej ilości szpachli.

Zmiany klimatu doprowadziły do coraz częstszych gradobić, gdzie uszkodzeniu ulegają wszystkie elementy samochodu. Naprawiliśmy już wiele aut, które miały po kilkaset wgnieceń. Naprawiamy również auta sprowadzone z USA (głównie Mustangi i Camar’a), gdzie gradobicia są wielokrotnie większe niż te w Polsce, a jedno wgnieceń potrafi być wielkości pięści!
Dużo osób przed naprawą pyta, czy na pewno nie będzie nic widać? W 95% przypadków nie ma żadnego śladu, miejsce naprawy wygląda tak jak przed uszkodzeniem.

W PDR możemy rozróżnić dwa główne sposoby usuwania wgnieceń, poprzez wypychanie specjalistycznymi drutami, lub poprzez adaptery przyklejane do lakieru. Wykorzystujemy każdą z tych metod, aczkolwiek w zdecydowanej większości wypadków lepsze efekty przynosi wypychanie lancami. Z doświadczenia wiemy, że lepiej jest rozebrać kilka elementów plastikowych i dostać się do wgniecenia od wewnątrz, a dopiero w ostateczności gdy nie ma dojścia korzystać z metody klejowej. Przez lata doświadczeń potrafimy łączyć te dwie metody tak aby efekt końcowy był jak najlepszy.

Naprawiliśmy już kilkanaście tysięcy wgnieceń. Usługi wykonywaliśmy na samochodach zabytkowych jak i na nowych auta klasy premium Audi, Mercedes, BMW, Lexus, gdzie większość elementów jest z aluminium, co bardzo utrudnia naprawę.
Wykonujemy naprawy bezgotówkowe z OC sprawcy lub AC ubezpieczalni, korzystamy z usług rzeczoznawcy samochodowego. Świadczymy usługi dla salonów dealerskich, gdzie wykonujemy naprawy na samochodach z zerowym przebiegiem. Naprawiamy auta, które są na gwarancji.
Specjalizujemy się w naprawach zbiorników motocyklowych w technologi na zimno bez użycia spawarek i zgrzewarek, dzięki czemu nie niszczymy wewnętrznej warstwy ocynku, a bak nie jest narażony na korozję po naprawie. Wykonujemy te naprawy w technologi bez lakierowania, a jeśli uszkodzenie jest bardzo mocne przygotowujemy taki zbiornik pod lakierowanie. Wedle życzenia klienta możemy taki zbiornik wykończyć cyną.

ZDJĘCIA
PDR USUWANIE WGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA
IMG_20190619_115208IMG_20190619_155016
IMG_20190711_130546IMG_20190712_112825
IMG_20190719_175715IMG_20190722_175304
IMG_20190403_132951IMG_20190403_180526
IMG_20190715_173931IMG_20190718_155556
IMG_20200316_122700IMG_20200317_145211
34
IMG_20190715_174259IMG_20190718_160944
PDR Audi a4 1PDR Audi a4 2
FAQ

PDR USUWANIE WGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA

Na czas naprawy ma wpływ wiele czynników, rodzaj metalu, wielkość uszkodzenia, miejsc wgniecenia i wiele innych. Można przyjąć, że nieskomplikowane uszkodzenia naprawiamy w czasie około 1h-2h. Skomplikowane naprawy zazwyczaj trwają jeden dzień roboczy

Tak samo jak w przypadku czasu naprawy, tak i w cenie nie da się jej określić bez szczegółowych oględzin. Można przyjąć, że cena wyciągnięcia nieskomplikowanego uszkodzenia to koszt około 100zł, a zaawansowana naprawa to kilkaset złotych.

Nie, stosowane przez nas metody przywracają oryginalny kształt i wgniecenie fizycznie nie ma możliwości powrócić samoistnie

Przy nieskomplikowanych uszkodzeniach, prawie w ogóle nie ma takiego ryzyka. Największa możliwość pęknięcia lakieru jest na elementach powtórnie lakierowanych z dużą ilością szpachli lub z ogniskami korozji.

Jeśli lakier nie jest pęknięty i jest dostęp do uszkodzenia od wewnętrznej strony, to praktycznie każde wgniecenie da się naprawić.

Można stwierdzić, że PDR jest pod każdym względem korzystniejszy dla klienta i samochodu