POLEROWANIE LAKIERU

Korekta lakieru to bardzo złożony i precyzyjny proces. Przy dzisiejszych miękkich, wodnych lakierach trzeba posiadać profesjonalny sprzęt i doświadczenie. Łatwo o przetarcie i hologramy spowodowane źle dobranymi pastami i gąbkami. Pracujemy na maszynach rotacyjnych z zastosowaniem futra i pasty z nierozbijającym ziarnem, a wykańczamy powierzchnię maszynami Dual Action z odpowiednim skokiem dysku polerskiego i pastami finiszowymi.
Dzięki odpowiedniemu doborowi past, padów i maszyn potrafimy wykonać tak zwany „one step” usuwając do 95% rys przy jednym kroku polerskim. Dzięki temu bardzo lekko ingerujemy w lakier, co pozwala na wielokrotne ponowne polerowanie w przyszłości i znacząco obniża cenę. Pracujemy na pastach SONAX, MENZERNA, 3M, 3D, CAR PRO,
Przed przystąpieniem do polerowania przeprowadzamy dekontaminację lakieru i matowimy papierami mocne zarysowania, które są nie do usunięcia samą pastą.

ZDJĘCIA
POLEROWANIE LAKIERU
FAQ

POLEROWANIE I POWŁOKI OCHRONNE

Hologramy i mikrorysy usuwa się w 99% procentach

„Tak, aczkolwiek trzeba zachować dużą ostrożność

Zależy to od rodzaju i marki lakieru, ale zazwyczaj na jednym aucie można wykonać od kilku do kilkunastu korekt lakieru

Właściwie przeprowadzony proces nie szkodzi lakierowi

Podstawowe funkcje i zalety to łatwość mycia auta, połysk i głębia koloru, ochrona przed twardą wodą, samoleczenie małych zarysowań

Właściwie wykonane polerowanie lakieru całkowicie likwiduje efekt hologramu